søndag, september 24, 2006

Efterår og loppemarked!

I dag jeg igen været på loppemarkede i lyngby! det sidste de holder vinteren! der var lidt en desperat stemning blandt både de købende og sælgerne! sidstnævnte var i øvrigt knap så friske som i sidste uge.. men jeg fandt endnu engang Kvinde kend din krop, denne gang til en 5'er men tilgengæld i en overskrevet udgave!
her er så det jeg fik tilranet mig! til en samlet værdi af 40 kr! en Plade med Billie Holiday, et nøgle lyserødt mohair garn, en slidt dåse med marie høner på, Steinbecks "Øst for Paradis" og D. H. Lawrence "Lady Chatterleys elsker" som min engelsk lære brugte hele 3g til at reklamere om! og sidst men ikke mindst en masse gratis badges og en gratis dåse og en gratis lyselsukker! hihi så ikke et helt skidt læs!

Det her billede er faktisk fra i fredags (skrivene stud er søndag) jens og ejg var ude og gå en tur og blev forundret over at finde kastagner så tidligt! men fine er de nu! og så længe vejret er godt så kan jeg nu godt lide efterår!

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Uhhh... jeg kan godt lide farverne på kastaniebilledet! Mmmmmmmm... efterår er nu heller ikke så dårligt endda!