lørdag, marts 10, 2007

The Crochet Lace Dress - the first baby step!

Jeg har forlænge siden set denne dødflotte hæklede kjole fra interweave knits som jeg bare måtte prøve.. nu har jeg ikke hæklet så meget.. 10-12 par grydelapper og en øreklap hue til min søster er det blevet til.. men hey hvor svær kan det være (ja det finder jeg snart ud af)!

Nu har jeg så modtaget 600g rosa bomuldsgarn som jeg har købt over qxl.. Så er jeg endnu tættere på at gå igang... jeg mangler mugligvis 50g garn, men jeg tror jeg kan løse det ved at bruge en anden farve der macher som lidt kryderi på kjolen, fx som "bælte" eller kanterne eller lign..

ps. Tulipanerne er et udtryk for selvforkælelse! :D

3 kommentarer:

LUL sagde ...

Den er sørme flot. Opskriften er straks gemt.... Glæder mig til at se det færdige resultat.

Jea sagde ...

Sikke en flot kjole - hvor har du fundet mønsteret henne?

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog