lørdag, maj 19, 2007

en lille update

Her kommer lige en lille update i anledning af at jeg tilsyneladende er i bedring og jeg mere eller mindre har fundet ud af hvad jeg fejler!Her et lille billede af et af mine projekter, det er en konfirmationsgave som skulle have været afleveret i torsdags (den 17 maj), men grundet sygdom var gaven ikke færdig og jeg var ikke frisk til at tage afsted. Det er en taske efter en opskrift fra drops, som sikkert blir fin!
Her har i et billede af mine herlige mor! Jeg prøver i energisk at få hendes indre håndarbejdsoman frem! Både fordi at det kunne være super hyggeligt, men også fordi at hun er super god til det, hun skal bare igang i gen! Sjalet her har hun strikket på pind 12 i en slags båndgarn fra netto. Jeg tror sjalet har været lidt for kedeligt til hendes niveau, selvom der self var rimeligt hurtigt resultat i det!

om sygdommen, det går meget bedre efterhånden.. udover at jeg er smadret og træt.. min hals gør næsten ikke ondt mere og jeg kan efterhånden indtage andet end væske.. Jeg har tabt 3-4kg, ikke at jeg rigtigt havde noget at tage af..
Diagnose: jeg har ikke almindelig halbetændelse, for den penicillin jeg har fået har slet ikke virket.. Jeg har ikke mono for min blodprøve viste at jeg åbenbart har haft det tidligere og nu er imun (hurra)! Men hvad er det så?

1 kommentar:

Kamilla sagde ...

Jeg havde også noget ganske sært noget for en måneds tid siden - eller 2.
startede med at føles som halsbetændelse, ku ikke synke eller snakke uden st det gjorde nas. Jeg snakkede ikke i 3 dage . .. (piiv)
Så blev det influenza agtigt og så gik det over i en førkølelses influensa agtig ting.
Det eneste der virkede for mig, var panodiler. .. og det slog mig ud i 2 uger, så havde jeg en god dag hvor jeg var overmodig, så tog jeg en uge til. *gg* SÅ ku jeg lære det!

Håber du snart er rask igen.