mandag, september 18, 2006

Mit første rigtige Loppemarked

SÅ tog Rikke mig med på Loppemarked i Lyngby! Det var super sjovt og hyggeligt! og vejret var dejligt!
jeg synes det var herligt med alle de mange ting og jeg fik da også købt endel! Baby tøjet er til kusines baby (selvom jens nu lige nåede at panikke lidt da han så det), cykel lygte holderen er til jens, så han kan holde op med at hugge min! Brochen der ligger oven på kvinde kend din krop, er nok mit yndlingskøb! de tre meter meget farverigt stof ved jeg endnu ikke helt hvad jeg skalbruge til.. måske en nederdel/sommerkjole, en taske, sofapuder eller tevarmer har jeg tænkt på.. Kvinde kend din krop er jo en klassisker så den måtte jeg eje!
til sidst fandt jeg også en bog om verdenskunst, hvilket er en dejlig afveksling fra alt det v estlige kunst jeg hører om til daglig! Og en bog om Verdens store religioner.. som jeg er lidt i tvivl om var et godt køb.. men det var jo kun første gang..

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Tak for turen! :D
Hvad var det Jens panikkede over?

Dea sagde ...

over baby tøjet.. han mener at jeg er mega skruk og vil snige en graviditet ned over hovedet på ham.. fjollede dreng.. det vil jeg tidligs om en 4-5 års tid :P hehe