lørdag, september 23, 2006

Min første sok! Weee

Her er frugten af en hel eftermiddags arbejde med sødeste Rikke som støttepædago! Billedet er iøvrigt scannet, bare for at prøve om det kunne lade sig gøre! - det ku det godt! :D
det er en babysok, og da den ingen partner har, her jeg udråbt den til maskot! Og så er det jo bare på med vanten og prøve at lave en sok i min egenstørelse!

jeg har også ordnet mine rundpinde for at se hvor mange ejg egentligt havde.. og det var RIGTIGT mange! hvis der er nogen derude der mangler en rundpind 3 i 40,60 eller 80 cm så er det mig i skal kontakte ;) :P

i mens Rikke og jeg strikkede til den helt store guldmedalje, var Jens og Anders så søde at lave hjemmelavet sninatpasta og en lækkert sovt til! wow det kan vi lide!

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Tillykke med din første sok! :D
Jeg synes du er meget lærenem, så jeg er ikke bekymret for dit næste sokkeprojekt.
Og tak for i går, det var rigtig hyggeligt ("sagde den første bænkebider til den anden...").

Dea sagde ...

HEHE Bænkebidder sangen var super skæg!
JA det var top hyggeligt! også en rigtigt god ide at slæbe drengene sammen! Jens synes i hvertfald at det var super hyggeligt! og han var glad for at vi tvang ham til at lave pasta!