søndag, maj 27, 2007

New blog feature

From now on I will add a new feature to the blog. I have long been thinking about going all English, to have a wider audience, but at the same time I've been having some doubts about it.
First off all I am not sure that my English is good enough for an all English blog, and not all Danes read English.
So in an effort to reach as many as possible without excluding anyone, I have decided to add a summary in English to my posts. From now on that is :) The summary will have a different color to the rest of the text, so that it is easy to locate.

So excuse my sometimes poor English skills and enjoy the new feature.

I dag blir det så lige omvendt! Jeg har valgt at tilføre et nyt element til min blog, nemlig en opsummering af mine fremtidige post på engelsk. Jeg kan se på mit worldmap nederst på bloggen at der ind i mellem dropper folk forbi fra hele verden og det kunne være sjovt hvis de også havde mulighed for forstå hvad det hele går ud på. Men jeg vil ikke lave min blog helt på engelsk, både for ikke at afskære danskere der ikke er så stærke i engelsk, men også fordi en mine engelsk kundskaber ikke er til en fuld engelsk blog føler jeg.. eller det ville i hvertfald kræve en del mere af mig hvis jeg skulle lave en.. Jeg regner med at det nye element blir holdt i den lilla farve og at den danske hovedtekst fortsat er lyserød :)

1 kommentar:

Floderten sagde ...

Jeg er glad for at se jeg ikke er den eneste der har overvejet denne "feature".. Fik den anden dag en comment fra en bruger der sagde, at hun ikke forstod 99% af hvad der stod, men billederne var meget pæne. ;)
Jeg synes du klarer det helt godt med det engelske!! :D