fredag, maj 11, 2007

undskyld fraværet!

Det er længe siden jeg har fået posted her, min produktion er også stortset gået i stå (dog ikke for evigt spår jeg)! Den sidste halvanden uge har jeg lavet meget og kørt i højt gear, jeg har været totalt stresset og jens har klaget over at jeg aldrig var hjemme..
Nu er "rush hour" så færdig og så går det hverken værre eller bedre end at jeg blir rod fra alle sider! Mit hoved burde bare have et stort skilt hvor der stod "never mind me!" eller "under ombygning!" eller deslige..
Sidst men ikke mindst har jeg så fanget mig hvad der minder om en ordentligt halsbetændelse og endnu en omgang blærebetændelse!
Lige om hjørnet ligger mine eksamener (som jeg på ingen måde ser frem til, og mest har lyst til at droppe.. men det gør jeg ikke, for sådan er jeg ikke). Jeg burde læse til mine øjne trillede ud, men jeg har kun lige kræfter til at sove og drikke the!Som illustration får i lige en Edward Munch "Det syge barn" fra 1896! Ikke at jeg på nogen måde kan være med, men selvmedlidenheden og melodramaet har efterhånden fået godt fat i mig!

Heldigvis render rundt Jens rundt som den Ridder i rustning, som han i virkeligheden er, og hjælper mig med alt jeg måtte have brug for..

Jeg håber snart at vende stærkt tilbage (ikke mindst fordi jeg har nogle projekter som begynder at presse sig på), men worst case er at jeg først har tid og overskud fra midten af Juni!

(og det var ellers meningen jeg kun ville skrive om glade ting i denne blog, så jeg ville kunne holde ud selv at læse den.. modsat en dagbog hvor man tuder af al vold og magt og derpå slet ikke kan nærme sig den igen)

2 kommentarer:

Floderten sagde ...

Jeg har sådan undret mig over, hvor du blev af! Jeg har faktisk savnet dig lidt. ;)
Det er træls med sådan en omgang; det plejer jo gerne at komme når man har meget at lave, og slet ikke har tid til at ligge i sengen! :) Jeg håber det snart går over, så du kan blive lidt frisk..

Held og lykke med eksamenerne. :) Mine ligger også lige for døren - forhåbentlig får vi i det mindste godt vejr!!

Rikke sagde ...

God bedring, Dea... Jeg håber snart du er på toppen igen.