tirsdag, maj 29, 2007

Hooked on Craftster.org

Øj jeg har for ganske nyligt fundet ind på Craftster.org! Jeg ved ikke hvordan det har lykkes mig at overset siden, for den er lige det jeg har ledt efter :) Den har sjove ting som disse sko.. som jeg faktisk overvejer at lave, da jeg har et par Allstars der godt kunne bruge en opdatering :D
Fede syede ting der giver mig lyst til at lære at sy andet end puder og gardiner :D
Og super lækre, flotte, feminine, kropsnære, unge designs!
endnu en af ovenstående type!

vent i bare Craftsters når jeg er færdig med min eksamen så indtager jeg siden fuldstændigt! Muhaha!

Summary: I Just discovered Craftster.org and I really like it! It's just what I have been looking for! It seems young, fresh and fun! The pictures are from the site, they are examples of fun, cool and lovely stuff that inspires me!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

OMFG de er fede de sko! Forener jo to ting jeg elsker: mine for længst afgåede ved skaldespands-døden converse (som jeg saaaaavner) og strik! Skal vist os intage den side når det her eksamens ræs er overstået :-D

Floderten sagde ...

Ja, hvordan det kan gå dig forbi er da også over min forstand! :D Er glad for du har fundet derind; der er flere danskere derinde, og folk er SÅ kreative - nogle er endda søde at lægge deres opskrifter og mønstre ind. ;) Det er fedt!

Dea sagde ...

Jeg forstår det heller ikke umiddelbart.. men jeg skyder skylden på rikke/kassio, for hun vidste godt siden fandtes og sagde aldrig noget.. slemme rikke :D

Tina sagde ...

AJ super fede sko!!! *Griner* Mon ikke datteren skal have opdateret sine sko også?