lørdag, marts 24, 2007

Aaaarh er det nu også en god ide?

Camre skal have sit 7. barn som 70 årig! skriver ekstrabladet.dk i DENNE artikel på deres hjemmeside!

Det er ikke for at lyde snærpet, bitter eller højfemenistisk... MEN jeg må indrømme at jeg får lidt dårlig smag i munden når jeg tænker tilbage på historien om den 61årige danske kvinde som fødte et barn her for et lille stykke tid siden.. hvilket ekstrabladet.dk også berettede om i DENNE artikel!

Jeg har ikke lyst til at tage stilling til hvorvidt den ene elle de begge gør noget forkert ved at få børn så sent.. Men er det ikke interessant at kvinden blir hejlet ned og at man ringer til manden og ønsker tillykke? Om end det var ment ironisk fra bladets side, det melder historien ikke noget om..

jojo tænker du nok forskellen ligger i at han stadig kan få børn og at hun ikke kunne uden en masse lægehjælp.. Og det er også rigtigt.. Men bare fordi man KAN noget, betyder det så også at man SKAL?

okay fair jeg har nok lidt taget stilling..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Når jeg ser sådan noget kan jeg ikke andet end at tænke på barnet. Hvor fedt er det lige at pædagoerne i børnehaven tror at ens mor er ens bedstemor? Eller at de højst sandsynligt sidder i kørestol og er demente når det bliver student.

Kan ikke rigtigt forstå hvorfor man ikke bare kan acceptere at når naturen lukker så er der LUKKET. tsk!

Og mange tak for din kommentar i min blog :-) Blev helt glad da jeg så du var under 30år hehe.