tirsdag, marts 13, 2007

Do U Run?

Jeg vil gerne igang med at løbe! Og hvis jeg nu skriver det herinde på bloggen, så blir det officielt og så har jeg ikke noget valg! Det er totalt smart! I dag er jeg så begyndt på begynder løbetræningsprogrammet fra Dourun.dk! Og det er gået ganske smertefrit! på de 15 min man er ude (hvor af kun 2 min er løb) nåede jeg ned til dyrehaven og tilbage igen, dvs 1,88km (jeg har regnet det ud på iform.dk).
Programmet ser dejligt overkommeligt ud, ikke mindst fordi jeg kommer fra en familie der ikke rigtigt kan prale af vores knæ.. Det er nok heller ikke sådan et program hvor man pludselig rammer en mur af ømme muskler, men nærmere et hvor man kommer i form uden egentligt at lægge mærke til det!
Hele programmet kører over 12uger, så det er kun de første 4 i kan se her - med lidt held følger resten af programmet efterhånden som jeg får det løbet!

Ud over løb, skal Jeg sammen med min moar deltage i et cykelløbet "Familierunden" den 30 juni som er 90 km lang. Så den er vi også småt beygndt at træne på, blandt andet skal vi vidst til maj deltage i mølleåen rundt (tror jeg det hedder) som er 50 km lang! Iden gode sags gerning cyklede vi frem og tilbage til Planetariet i søndags, en tur på godt 30km! Billedet nedenfor viser turen, det og opmålingen af turen har jeg gjort på Iform.dk
Med lidt held skal det nok blive godt!

1 kommentar:

Julia Zahle sagde ...

det er godt nok et projekt! Go´vind!