tirsdag, marts 13, 2007

God Service!

Så kom posten med endnu en pakke lysserødt garn! Jeg klagede nemlig min nød til hende, jeg havde købt den første omgang lysserødt bomuldsgarn fra, og så sendte hun mig 200g ekstra . Så nu er jeg helt sikker på at have nok til kjolen og også nok til at lave hækleprøver af! super feedt!
Derfor vil jeg også lige anbefale sælgeren "Sy og strik" på qxl, for det er nemlig hende der har været så utroligt sød og svaret på alle mine tusinde emails, for så tilsidst at sende mig de ekstra 200g garn! wow!

i alt har alle 800g (851g) kommet til at koste 157kr inklusiv fragt dvs ca 9,25 pr 50g

Kan man mærke at jeg er glad!?

1 kommentar:

Tina sagde ...

DET kalder jeg godt nok service :) og hold da op det er billigt!!
Jeg glæder mig vildt til at se din kjole. Den er SÅ flot! :)