onsdag, juni 06, 2007

Andres strik

Her er nogle billeder jeg har villet vise jer længe, men det er først nu da jeg har fået kameraet opladt at jeg har kunnet overføre dem!

Først har vi THADAAAAH Jenses gris!
I læste rigtigt! Denne gris har Jens strikket, det er hans første projekt og han har gjort det næsten helt alene! Jeg er selfølgeligt rævestolt!
I starten strikkede jeg de pinde hvor der skete noget på, så blev det til at jeg kun strikkede vrangpindene.. og efter godt 4 cm gris overtog jens helt! Han læste selv opskrift og tog ind og ud til den helt store guldmedalje! Sygning og fyldning hjalp jeg med, men mest pga tidsnød! Grisen er forlængst afleveret til Jens nevø Asger - så jeg har desværre ikke mulighed for at tage bedre billeder af den :(


Efter meget pres er min mor endeligt vendt tilbage til håndarbejdsverdenen! Før hun kunne starte på noget nyt skulle hun være færdig med et par UFO'er og her har i den sidste i rækken:
Et flot køkken håndklæde i bommuld efter eget mønster! Nu har hun fået blod på tanden og snakker både om at starte en hæklet bølgetæppe og en Hf Diva! JEg synes det er en fantatisk udvikling! jeg elsker at have nogen at nørkle med!

Summary: This post is about other peoples knitting. First a pig wich is my boyfriend Jens' first ever projekt! I like a proud mama!
Then we have projekt that my mom finished recently! It's a cotton kitchen towell! And the good news is, that I finaly convinced her to start crafting again (how does one even stop?!?!)

Ingen kommentarer: