mandag, juni 11, 2007

Så er der sku ferie på menuen!

Jæs baby, du læste rigtigt! fra i dag af har ferien indtaget mit liv! Jeg var oppe kl 11 i metode og æstetik 2, og selvom jeg har været ved at brække mig af nervøsitet i flere uger, så gik det super! Jeg kom op i en tekst jeg ikke har læst og noterne havde jeg heller ikke nået at læse.. et billede jeg ikke ville op i.. heldigvis kunne jeg perspektivere til noget jeg havde godt styr på, så det endte på den karakter jeg oftest får - 9!
Det er fantastisk! nu har jeg 2,5 måneders sommerferie!

planen for sommeren er:
- resten af juni = sjov, druk, spas og venner
- 1 uge af juli, højskoleophold med politikken
- 2 uge af juli Gin og Tonic uge på Mols med gymnasievennerne
- 3 uge af juli Tur til Kassel i Tyskland for at se Dokumenta - vigtigste samtidskunst udstilling overhovedet!
- grønkoncert
- 1 august - min fødselsdag
- eksamen i modernitetensbilleder - 12 dages opgave på eller andet tidspunkt i August.. hurra for sygeeksamen!

1 september (eller 3. da den første vidst er en lørdag) begynder på tilvalg - Kønsstudier! Mega fedt!

Så der har i det folkens!

Verden er et bedre sted - nu hvor det er sommer og al min stress er væk!

Summary: Today I had my final exam for this term. I passed and even got a good grade! So I am very pleased, and sight to enjoy my holiday! I can't wait to knit with a clean conscience!

4 kommentarer:

Rikke sagde ...

Jubii! Tillykke!

Kamilla sagde ...

Årh hvor er det flot!

Tilykke :-)

Dea sagde ...

Mange tak! :D jeg er også rigtigt glad! :D

Sascha sagde ...

For det første er jeg dybt misundelig over at du allerede har ferie.
Og så stort tillykke med den flotte karakter :-D