søndag, juni 10, 2007

He hearts me!

Totalt eye candy

er de ikke flotte! lysserøde linjer! Som søde jens har købt "bare fordi"! Jeg tror jeg har været rimeligt heldig inden for kærestelodtrækningen! for det er bestemt ikke første gang der er blomster! Fik jeg nævnt at han også er sød og kærlig og huslig (og en lille smule nørdet)? Hvad han tilgengæld ser i mig, må guderne vide. :D

Summary: I just wnated to show of these lillys that my sweet boyf brougth home for me, for no reason what so ever! Can a girl be anything but happy?

1 kommentar:

Sascha sagde ...

åååååårh altså! hvor er de bare flotte de blomster!
Elsker "bare fordi" gaver, dem kan man aldrig få får lidt af :-D
Og når kæresten oven i købet har god smag er det jo endnu bedre :-)

Har os fået lovning på et par gaver, fordi en halskæde jeg fik sidste år gik i stykker den anden dag og så har han pludselig opdaget fordelen i selv at købe lingeri til mig. Me like :-D

Overlever utroligt nok eksamnerne uden en skramme. Har indtil videre bestået 4 ud af 6 mundtlige eksamner, to endda uden at læse op til dem. Så om 3 uger og dansk & engelsk eksamen kan jeg endelig kalde mig student :-D

Hvad med dig? Er du snart færdig for i år?