lørdag, juni 02, 2007

Looking at the brigthside..

Denne blomst er noget af det mest optimistiske jeg længe har set! Så jeg kunne ikke lade være med at tage den med hjem, så den kan holde mit humør lidt oppe!

I dag har endnu en i fødselsdagsklubben fødselsdag, og i den anledning har jeg strikket denne Calorimetry i Noro garn - den er lidt ude af sæson, men jeg håber hun kan lide den alligevel!

Sorry I forgot to do the summary part to this post, well here goes: This is just a quick post about a lovely flower I found on my way home, it made me smile så I brougth it with me!
second, is my latest FO I made it for a girl i my birthday swap..
My Knitting will improve after my exams are over i forsee!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

wow en fin blomst. den ville jeg gerne eje lige nu. Eksamenslæsning og skænderier med kæresten er bare ikke en fed cocktail.

Og tror bestemt at huen falder i god jord. ellers vil jeg gerne have den :-P