onsdag, december 20, 2006

Celebrity Scarves - JUST DON'T

PUHA.. jeg har lige slæbt en ordentlig ladning bøger hjem fra biblioteket.. her i blandt denne bog som jeg var lidt spændt på at finde ud af hvad var for en fisk!
Og fisk synes jeg måske er et meget beskrivende ord hvis jeg skal være ærlig.. bogen handler om 25 b-skuespillere/semi kendte mennesker der hver "designer" og "strikket" et halstørklæde... De fleste kan klares rent i ret, et par kræver at man kan strikke glat, og måske 3 kræver mere end det.. og de fleste er flotte/sjove pgs garnet og ikke på grund af designeren!

med citater som "I can't sand to waste anything - knitting is the perfect way to use up all my scrap yarn" eller "This is the first thing i've ever knit." eller Ricky Lakes "This is not my best, but it's the thought that counts!"

ja så er det her ikke rigtigt en bog der får nogle nøgler af mig!

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Ja halstørklædet på forsiden ser da også ret avanceret ud :D