søndag, december 24, 2006

Jaywalker socks i trylle garn - the making of!

Jeg er gået igang med et par sokker til min søster sara, fordi hun havde købt noget "trylle garn" men ikke kunne overskue at bruge det! :D for at gøre det lidt sjovt har ejg valgt at strikke dem i jaywalker mønster! jeg er ike nået så langt.. men jeg burde jo faktisk slet ikke strikke på dem.. fordi min opgave om barokken stadig hænger over mit hoved! :(

Opdate den 17 januar!
Jeg er stadig på sok nr 1! damn.. hvad sker der? det er nok fordi jeg har haft eksamner og er igang med 4 ting.. nåja og så går det heller ikke så hurtigt at strikke på pind 2,5 :D
når jeg har prøvet sokken synes jeg den har været ret stram at få på.. men pirat sokkerne udvidede sig.. så hvorfor skulle den her ikke også!

forsat den 20 januar
nu er den første sok af parret færdig! nåja.. det skulle jo kun være hyggestrik.. så ingen stress herfra! :P

Ingen kommentarer: