tirsdag, december 26, 2006

Julegaver givet

Nu hvor juleaften er veloverstået! Vil jeg lige vise de ting som jens og jeg har produceret og givet væk i år! Juleaften var iøvrigt super dejligt men mere om det i næste indlæg!
VI Lavede 5 pasta pakker, med hjemmelavet pasta: rødbedepasta, gullerodspasta, spinatpasta og smølfepasta (som rikke har døbt det) og så til slut en lille pose med klejner!Til min søde søster havde jeg strikket disse pulsvarmere i lyssegrønt mohairsom hun blev meget glad for! wee :D
Til sødeste Jensling havde jeg strikket det her haltørklæde i brunt og lyseblåt 100%uldgarn, som var overraskende blødt. striberne er 40 masker (2r,2v) gange 40 pinde. Og bortset fra at det næsten er for varmt når han cykler, så blev han også rigtigt glad for det! og han synes længden er god (160 cm) Weeee :)
Til min Mutti-Merete havde jeg strikket dette haltøklædee med en hjerte hulmønster i en akryl/bommuldblandings garn. Min mor kunne rigtigt godt lide farven, så det var jo herligt! :D
Til lille baby Laura strikkede jeg et par ballerina sko som heldigvis passede og vagte glæde.
Og sidst men ikke mindst strikkede jeg dette pandebånd til min farmand. det er mine første snoninger.. pandebåndet er 100% uld og kradser, så der skal sys lidt flis ind i, hvilket forhåbent ligt også afhjælper at det ikke sidder så stramt! :D

Så det synes jeg alt i alt er godt skuldret! Jeg starter straks en strikke notes bog så jeg kan være på forkandt med gave situationer i fremtiden! hurra for strik!

1 kommentar:

Sophia sagde ...

Nydelig sjal du vser, flott mønster og farge!! Med hilsen fra Sophia