torsdag, december 28, 2006

Øj Garn køb fra Qxl!

Jeg faldt over en omgang garn på Qxl som indeholdt en del projekter der skulle optrævles og en del løs garn! prisen så okay ud og nu er det så kommet frem idag!Det her er sælgers eget billede fra auktionen! Der kommer flere billeder når jeg har fået styr på det! Men alt i alt er der ca 3kg garn og prisen blir ca 8kr pr 100g (inklusiv forsendelse).. garnet ser ret blandet ud, der er både masser af uld og bomuld, men der er også lidt akryl og lidt effekt garn! Blandede nødder.. Jeg glæder mig til at få styr på det hele og trevlet/vundet det hele op(og noget siger mig at jeg blir god til det)!

et par timer senere: øj det er hårdt og kedeligt at trevle... jeg tror det er bedst at gøre mens man ser tv.. og hvor strikker nogle mennekser dog sjovt ;) heldigvis går noget af det ret let!

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Uha, sikke meget der skal trevles op! Ja, du skal nok nå at blive god til det. :D
Men der er da heldigvis også flere hele nøgler - nogle af dem endda ubrugte. Og prisen er jo ikke til at kimse ad. ;)

Anonym sagde ...

Uld kan blive helt pænt, hvis man ruller det om et stort spækkebræt, sætter en kedel over med lidt vand, og holder det oprullede garn ind over dampen - så retter det sig ud igen.

Tine Ditmar

p.s. Tak for i dag