onsdag, december 20, 2006

Jens Jule Pasta! - nu også i blå!

Når jeg skriver at min kæreste er fantastisk så er det ikke bare snak!! Prøv lige at se hvad han har formået inden for de sidste par dage! Hjemmelavet spinatpasta, rødbedepasta, gulerodspata og blåpasta (frugtfarve)!!! her mikses den blå pasta sammen, til stor morskab for både bagemesteren og fotografen!
eeeek ja helt naturligt ser det jo ikke ud! men prøves det skulle det, nu hvor jens har talt om det lige så længe som vi har haft pasta maskinen!
Gulerodspasta var også et forsøg, meget vellykket efter min mening! Man kan skimte små stykker gulerod i hver pasta.
Spinat- og Rødbedepasta er gamle kendinge! som vi er glade for, desværre holder rødbeden ikke sin flotte farve i kogningen.. det blir spændende at se hvad der sker med de to nye når de skal koges!
nu hænger gulerodspastaen og den blå pasta tiltørre natten over, så de erklar til at blive pakket ned i morgen og ligge under nogens juletræ den 24 og 25 ;)

se klejner!
weee hurra for jens!

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

Nøj hvor ser det spændende ud med alle de farver! Nu har I vel gemt en smagsprøve af gulerodspastaen og smølfepastaen?

Dea sagde ...

thihi nej vi har faktisk pakket det alt sammen ned til gaver! :D:D men jeg regner med at vi skal ud og være med til at lave maden hos mine bedste forældre som også får en omgang og ikke er så vandt til pasta!
smølfepasta - godt navn!

Unknown sagde ...

Hej Dea og Jens
Mega flot pasta og klejner!!!
Hilsen Momsemor