tirsdag, december 26, 2006

Hvad du ønsker skal du få!

Man kan ikke føle sig andet end heldig når man kigger på sådan en flot gave bord! Det er jo helt utroligt så mange fine ting der er! Har man virkeligt fortjent dem og har man mon givet nok igen?

Bordet indeholder både mine og jens gaver. vi har fået nogle lækre håndklæder og placemats med hvor der står "Coffee" på, samt et lækkert gavekort til en biograftur fælles. vi har også langt gaverne som vi har givet hinanden, på bordet.

Jeg har fået Politikkens strikkebog og noget selvstribbende strømpegarn fra løve garn som jeg skal have fundet en perfekt opskrift til! Så har jeg fået en super lækker rygsæk til studiet fra Eastpack! :D Så har jeg fået den helt rigtige udgave af biblen - så der er læsning til mange timer der ;) Så har jeg fået en lækker deodorant fra Clarins! super luksus! Og så har ejg fået et sæt rigtigt gode høretelefoner til min Zen Micro, så den kan komme lidt på højkandt igen! :D fra jenses mor har jeg fået et gavekort til HogM og med et tilskud fra min onkel også kan det være jeg blive helt velklædt igen ;)
Fra min søster har jeg fået det flotteste sølvarmbånd som hun selv har lavet! det er prinsesseknuder/kongeknuder lavet af tusinde små ringe der er sat sammen! wow en flot gave!
og sidst men ikke mindst så vandt jeg i pakkeleg et salamander puslespil og en lækkert sterinlys!

wow det er jo helt vildt! Jeg tror jeg har fået næsten alt det jeg ønskede mig! :D så nu kan vi gå rundt og nyde dem lidt mens de ligger til udstilling!

Ingen kommentarer: