søndag, februar 25, 2007

Alt for mange serier alt for lidt strik!

Øj det er hårdt at komme igang med studiet igen! Spændende og socialt herligt, men hårdt! Jeg prøver to nye strategier dette semester, for det første skriver jeg alle mine noter på computer, hvilket både er mere effektivt og mere brugbart! For det andet forsøger jeg ikke at læse her hjemme, dvs at jeg behandler studiet mere som et 9-17 job og sidder på institutets læsesal i stedet for! Pointen med dette er at jeg har fri når jeg kommer hjem!

Jeg er lidt imellem strikketøj lige nu.. Og jeg har haft en travl uge på studiet, så jeg er ikke rigtigt kommet igang med noget nyt efter dem jeg blev færdige med på ski turen.
Men tilgengæld får jeg set nogle serier! Jeg har set Greys Anatomy sporadisk siden de begyndte at vise den.. men nu har jeg fået fat i første sæson og den var bare så god at jeg har set den på 2 dage! Øj den er herlig, den har både sjove, triste, romantiske og frække elementer i sig! Den er nok lidt læge roman på et højere plan! uuh jeg kan slet ikke vente til jeg for fat i 2 sæson.
En anden serie som jeg langt om længe er gået igang med er Twin peaks! Den er ikke lige så let fordøjelig som Greys Anatomy, tilgengæld er den finurlig og små uhyggeligt! Jeg er blandt andet helt vild med Agent Cooper og den måde han hele tiden virker som om at han oplever verdenen for første gang hele tiden! "this must be were pies go to die" :D

Ingen kommentarer: