tirsdag, februar 06, 2007

Tilfældige tanker på den sidste dag i ferien!

Imorgen begynde et sprit nyt semster for mit vedkomne! Jeg glæder mig og jeg er parat til at knokle! Så det tegner jo alt sammen meget godt! Jeg skal have Metode II og Æstetik II og jeg skal have om Moderniteten 1750-1950, tilsammen 2 fag med 5 undervisere og 1 indstruktor! det blir spændende!Man kan lige så godt begynde tidligt, så her har i årets første have billede af en forkølet Erantis! Jeg synes den er fin! Den har én makker i haven. Jeg synes det er så hyggeligt med ting der gror!
Dette flotte bælte har jeg fået af min søster, hun har selv lavet det på ungdomsskolen og jeg er vildt glad for det! Hun spurgte hvad jeg ville have, jeg svarede hvidt, feminint og enkelt - og det fik jeg! Dette bælte vil komme til at peppe mangt et out fit op! :D

Det får super med min farvestrik! Jeg er rigtigt glad fordi jeg trævlede op og gjorde det ordentligt! På den måde blir jeg også gladere for resultatet ved jeg!

Nu er der ikke andet at gøre end at sætte mig tilbage og se Twin Peaks og strikke videre på min Endpaper Mitts! :D

Ingen kommentarer: