mandag, februar 19, 2007

Jaywalker socks i trylle garn - Færdigt resultat

SÅ er min søsters Jaywalker sokker blevet færdige, det blev de mandag i Ferien! De er blevet fint ens, og jeg har stadig garn til et par sommersokker tror jeg!

Fakta box:
Mønster: Jaywalker socks af Grumperina fra Magknits
Garn: Tryllegarn 75%uld 25% nylon
Forbrug: 87g
Pinde: Strømpepinde 2,5
Modifikationer: ikke rigtigt, jeg brugte noget andet garn og så lavede jeg nogle fejl hist og pist.. men det er vidst det eneste!

processen bag projektet kan ses HER!

Alt i alt er jeg ret tilfreds med projektet! De er godt nok farverige, men jeg synes det er på den fede måde (eller også er jeg bare den mor som kun kan elske dem!?) Jeg tror godt jeg kunne tænke mig at prøve at strikke en tå der var knap så kantet. Jeg kunne sikkert godt finde på at strikke mønstret igen, med mindre jeg finder et bedre at bruge mit mønster sokke garn fra jul til!

1 kommentar:

Kamilla sagde ...

De er da Coool Dea.
Du er da godt nok i gang med at forkæle lillesøsteren med diverse gaver.

Husk at lægge dem ind på Grumperina's hjemmeside - du kan vinde garn, hvis du bliver den næste hele 500 mener jeg.