lørdag, februar 10, 2007

Jens matchende pandebånd del II - Færdigt

Fakta box:
Mønster: Pandebånd fra Drops Design
Garn: 100% uld garn fra Netto overraskende blødt
Forbrug: næsten 1 nøgle af hver farve, i alt 80g
Pinde: 2 Strømpepinde 3,5
Modifikationer:fjernede den yderste kandt i toppen da jeg mente det ville være bredt nok uden den. Helt andet garnvalg end opskriften, tilføjede et stykke flis til indersiden af pandebåndet (se billedet nedenuder).
Her er at billede ind i pandebåndet så man kan se foret. Processen bag projektet kan ses HER.

Status: Det har været sjovt (omend hårdt for fingrene) at lave pandebåndet! Selvom jeg var lidt i tvivl om hvordan jeg skulle sy det sammen, synes jeg nu resultatet er blevet fint!
Ud over det synes jeg at det er blevet rigtigt fedt! Og Jens instisterede på at det skulle med ham til rollespil så snart det var færdigt! SÅ kan det vidst ikke blive bedre!

3 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Arh Tillykke med det!

Jeg har fået strenge instrukser på ikke at lave noget strikket til kæresten overhoved... Men jeg kan helt sikkert godt selv fylde strikkekurven ud med egne projekter.
Men det er nu så rart at give, når tageren bliver glad.

Dea sagde ...

Mange tak!
Jens kan rigtigt godt lide at jeg strikker! både rent generelt, men også når det involverer ham! Jeg tror han synes det er mega hyggeligt!

LUL sagde ...

Hej Dea
Jeg er inde for at snuse lidt rundt, nu da vi er kommet på fødseldsdaggave med hinanden. Det bliver spændende ik?
Og så kan jeg også få nogle gode ideer mht blogspot, hvor jeg er helt ny.
Pøj pøj med det nye semester.
Kh
lul1971/Lene fra Føs'dag 1