søndag, januar 21, 2007

Laura baby og Den blå strik elefant

Her er en af de første ting jeg strikkede og postede på bloggen her, nemlig Den blå elefant til min kusines datter Laura. Jeg blev færdig med elefanten den 20 september 2006 og Laura så dagens lys den 21 september! Nu er hun efterhånden så gammel (præcis 4 mån. i dag faktisk) at hun kan bruge den lidt.. i hvertfald til at holde fast i og sutte på snabelen :D Er det ikke sødt!? Var jeg ikke allerede skruk, ja så kunne et billede som dette i hverfald gøre det :D (ps je ghar spurgt Lauras moar om jeg måtte vise billedet frem, og det må jeg gerne :) )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Dea :-)
Tak for din hilsen på min blog, det er nu altid så hyggeligt :-)
Du kan se et billede af "Freja den I" på forsiden af min hjemmeside:
http://www.dortheshobby.dk/
Din blog ser rigtig spændende ud, og skal selvfølgelig tilføjes mine favoritter hos Bloglines, så jeg nemt kan følges med i dine opdateringer.
Kender du Bloglines?
http://www.bloglines.com
Hav en dejlig dag :-)
Hilsen
Dorthe

Kamilla sagde ...

Nååårh hvor er den elefant kæmpe nuttet.
Hvad har du strikket den i?

- og du er da kommet langt under 3½ pinde nu... er du ikke?