søndag, januar 28, 2007

Tøsestrik

I dag har jeg holdt Tøsestrik/krea-dag for nogle af mine medstuderende! Det har været super hyggeligt! Vi har snakket, drukket the, strikket og spist til den helt store guldmedalje!
Og det lykkes mig oven i købet at få nået noget! Med lidt held er jeg snart færdig med Saras lettere forsinkede fødselsdagsgave, nemlig det lille sjal fra drops! Så det er jo lækkert!
Søde Nina strikkede på sit flotte hjemmedesignede halstørklæde, som bliver rigtigt flot, især hvis hun (som hun har sagt hun vil) syer hvid silke på bagsiden! uuh luxus!
Nina gik også i krig med sin første sok! Meget modigt hvis du spørger mig ;) ! Men desværre nåede vi ikke til hælen, som jo ellers er noget af det sjove! :(
Mie gik i gang, og nåede ret langt, på et par håndledsvarmere! Mie er ret ferm til netop disse fordi hun har strikket og mistet en del af dem efterhånden.. :)

Og Rie havde taget alt det af hendes tøj med som skulle fixes! Smart thinking! :D

Ud over de søde piger på billederne, hækledeKristine på en æggevarmer med form som en høne og strikkede på en stribet sok! :) og var både Carin og Marie også forbi.. De kom mest for hyggen og den gode suppe tror jeg! :D
Alt i alt en herlig dag med masser af tøsesnak og strik! Herligt!

2 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Uh hvor ser det bar' hyggeligt ud :)

Dea sagde ...

det var det også! super hygge! :D