onsdag, januar 17, 2007

Saras fødselsdags gave! the making of det lille sjal

Min søster Sara havde fødselsdag i går! og det var meningen at hun skulle have haft et sjal i fødselsdags gave som matchede de pulsvarmere hun fik til jul! Men det tog meget længere tid end jeg lige havde tænkt mig.. Men jeg strikker flittigt videre og håber at have det færdigt halvsnart!
Her kan i se hvor langt jeg er nået so fare.. Det er denne model fra Garnstudio jeg strikker (og som pulsvarmerene også var fra) opskriften ligger som link hvis man klikker på billedet af modelen!

Opdatering den 30/1 2006
Nu er sjalet næsten færdig! super forsinket men næsten! det er ved at blive blocket på jens seng! og jeg glæder mig til at oploade færdige billeder af det når det er tørt.. Det er dejligt at være færdigt med! Og jeg håber Sara kan lide det! :D

Ingen kommentarer: