søndag, januar 21, 2007

One Jaywalker down and one to go!

Wuhuu jeg er blevet færdig med en sok idag! 1. halvdel af det jaywalker par jeg er igang med til min søster!

Jeg har været til rokketræf i Espergærde idag og det var bare super! Jeg fik ikke strikket så meget og meget af det jeg fik strikket var forkert.. ja det lyder jo ikke så godt.. men det var det! det var så godt at jeg hele tiden sad og kiggede rundt for at følge med i det hele. eller hele tiden var med i mindst en samtale.. og derfor glippede min opmærksomhed til strikketøjet lidt :(

så her til aften/nat har jeg taget revance.. I selvskab med Jon Stewart og The Daily Show har er det lykkedes mig at nå halvvejs i mit andet sokke-evetyr! hurrar!

nu må jeg også hellere sove.. nat.. Zzzz... *bobl*

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Jubiii! :D
Tillykke!

Dea sagde ...

weee takker! :D og den passer hende! jeg har prøvet! :D:D