torsdag, januar 18, 2007

Shopping Spree! Weee

Idag har Jens og jeg været på total shopping spree i lyngby storcenter! Ikke fordi vi fandt en potte guld uden for vores dør eller vandt i lotto.. Men fordi vi først har haft tid til at bytte julegaver, indløse gavekort osv. nu!
Men jeg har da også flottet mig lidt.. min cykel er punkteret 3 gange i denne uge, så jeg har købt et nyt dæk og en ny slange! Men jeg er jo også en working woman i denne måned, så hvis det ikke skulle være nu, ja så ved jeg ikke hvornår det skulle være!Den lækre rygsæk jeg fik til Jul af min far og mor havde ikke et rum til min bærbare computer.. og hvis man skal til at slæbe to tasker med, ja så gør man det bare ikke! Så selvom jeg var vild med designet så så jeg mig nødsaget til at bytte den! Så her ser i alternativet, det er samme mærke og næsten samme design bare nummeret større (29L i stedet for 22L men sjovt nok havde de næsten samme vægt!?). Men se hvor flot den holder min bærbare:
Jeg trængte sådan til et par ekstra bukser så blev mine julegave penge fra Ivan brugt til! Super lækkert!

1 kommentar:

Kamilla sagde ...

Hejsa Dea.
Det var rart lige at få besøg - derfor en gengældelse :-)

Tilykke med alle de gode julegaver.

Vi ses i morgen