lørdag, januar 06, 2007

Weee YouTube er super fedt!

Ja den står jo på eksamen i øjeblikket for mig.. så jeg får ikk rigtigt strikket, øv.. men men men derfor skal bloggen da ikke stå helt stille..

Her er en video med Dolly Parton, hun er bare en skat! jokesne i starten er især guld værd! og så er Jolene og så en kickass sang


OG her er endnu en perle! Laus Høybye aka Mads Krumborg! Min store kærlighed da jeg var en 7-10 år :D så sæt dig tilbage og lad sangen fører dig tilbage til de tidlige 90'ere og hvor end du var på det tidspunkt!

2 kommentarer:

Kamilla sagde ...

uuuh Dolly Parton...
I loooooove her!

Kamilla sagde ...

Ved du hvad - Laus gik i klassen lige over mig i folkeskolen - han flyttede skole lige efter han havde været i Krummerne.
Og min venindes mor arbejder på den skole, som you tube filmen er taget fra. Den ligger lige ved lyngby... Det er da temmelig sjovt.

Eller det er måske lidt sølle jeg ved så meget om Laus. *gg*