tirsdag, april 03, 2007

Home invasion!

Yikes - mit hjem er endnu engang blevet invaderet af et LAN!!! Der er ledninger alle vegne! Der er skærme, hardiske, og snacks! De råber og griner og spiller og computer, tilgengæld sover de meget lidt! mit stakkels hjem.. ;)
De er alle vegne! eeeek!
Ude på mit køkkenskab har jeg hængt denne lille bøn op (puha det er godt jeg ikke er skole lærer med den håndskrift!?) så må vi se om det virker!
Ud over dette tiltag har jeg fået indrettet en særlig hyggestue inde på vores soveværelse, så jeg ikke går helt amok over invasionen!

4 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Åh din stakkel dea - og så i påsken!
Hvis jeg ikke var syg, så havde du en åben invitation til at komme forbi og invadere min stue og lege med kattene :-)

Dea sagde ...

hehe tak det er sødt af dig! De er nu ikke så slemme! og jeg prøver på at beskæftige mig selv med venner og familie! :D

Anonym sagde ...

Sjovt det ligner faktisk min i-nær-fremtid-hverdag. Lige p.t. svigerforælderenes, thank GOD! Forklaring: Min kæreste har computere over ALT, både fordi han har film/tv/sådan noget i den dur firma og fordi han ikke kan smide noget ud.

Så ae ae herfra ;-)

Rikke sagde ...

Hihi, dem kender jeg da godt! Jeg skulle da vist tage meget fejl, hvis en af dem ikke var hjemme at sove i min seng i nat... :D