søndag, april 15, 2007

Vil du have et stipendium? JA TAK!

Weeee jeg er så glad! Min mor viste mig for et par måneder siden et opslag i Politiken om et stipendium til et højskole ophold på Vallekilde Højskole under emnet Kunst og kritik! Samt et år med Politiken gratis!! Neden for har jeg lagt opslaget ind, det kan bedst læses hvis man trykker på det!Så jeg skyndte mig at skrive en ansøgning og fik en mail tilbage om at ansøgningen var modtaget og at man ville høre mere efter påske! Da der efterhånden er gået en hel uge siden påske, så havde jeg givet op på at høre fra dem, men så i går kom der pludseligt et brev fra Politiken:Weeee er det ikke herligt!? Jens er også rigtigt glad på mine vegne, ikke mindst fordi vi så får avis i et helt år! :D
Det betyder også at jeg så ikke kommer på Roskilde festivallen i år, hvilket var planen hvis dette ikke lykkes!

Her er lige et billede af Vallekilde højskole! Det blir rigtigt spændende, en hel uge med folk man ikke kender. Vi bliver som de nævner i brevet 30 stipendiater mellem 20 og 25 og derudover dele af redaktionen på Politiken!
Den 2 maj skal vi mødes og hører mere og møde vores "Coach" så det bliver rigtigt spændende!

Som optakt tror jeg, jeg vil finde tekster frem om kunst kritik, jeg må næsten have nogle på lager :D

hmm gad vide om dette kunne være et godt emne til mit bachelor projekt som jeg skal til efter sommerferie!?

3 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Aii Tilykke Dea!

Fantastisk. Det har du helt sikkert fortjent - og du får helt sikkert en kæmpe oplevelse.

Lyder rigtig spændende...
Hvad skal du på højskole i - sådan lidt mere konkret?

Krams

Floderten sagde ...

Tillykke Dea!! :D Hvor er det fedt for dig!
Det må blive Roskilde næste år så. ;) Den render jo ingen vegne!


Trine xx

Dea sagde ...

Mange tak! jeg er også helt vild! Jeg lægger opslaget op på bloggen så i kan se hvad det går ud på, ud over det ved jeg ikke mere før efter den 2. maj!