lørdag, april 14, 2007

A spot in the sun


Sara søs og mig selv i solen, med moren bag kameraet!

3 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Navra hvor ser det der bare godt ud!

Er det 2'ed af endpaper mitts du er igang med?

hvordan går det med løbetræningen? Dejligt vejr jo. .. Eller skal vi holde spørgsmålende til strikkerierne? :D

Dea sagde ...

Haha.. løbe trænningen gik død i påske ferien mest grundet druk.. men jeg skal helt sikkert igang igen i det gode vejr! :D

det er nr 2 endpaper mitt jeg er igang med! jeg håber snart at blive færdig, for min søster er lidt spændt!

Anonym sagde ...

ihh det ser vel nok hyggeligt ud :-)
Men men men..! Når nu jeg ser dig, kan jeg roligt falde tilbage på min trone som de bleges dronning ;-) Min mor plejer at joke med mig ved at sige "hvor er sas?" og så "Hov der var du jo, ku slet ikke kende dig fra væggen". Tror der er noget albino i min hud hmmm..