onsdag, april 11, 2007

selvforkælelse og forårshygge

I dag har jeg været rigtigt god! både generelt og ved mig selv! Jeg var tidligt oppe og ude og læse på studiet inden undervisningen! Efter undervisningen smuttede jeg forbi sommerfuglen får at købe rosentræs handskepinde! Jeg fik dem for 75kr med 1 års garanti! det er det billigste jeg overhovedet har set dem nogensteder - og efter hvad jeg hører er garantien god at have! så nu skal jeg bare lige vende mig til at de er så korte (10cm), men Kassio siger at det er det hele værd og selv glæder jeg mig til at have dem med i bussen uden at genere nogen!
Jeg var først hjemme ved en 18 tiden (tog afsted kl 9, puha lang dag!) trak jeg Jens med ud på en hyggelig tur i dyrehaven!
Derpå såede jeg planter til haven, fra højre har vi masser af Asters, Have Hibiskus fra min farfar, Squash og kornblomster! Bag ved i billedet er der krukker som er klar til frø fra min moar, nemlig solsikker, græskar.. og måske en lille chilli! Orv og så scorede jeg en plantesæk i weekenden så der skal også tomater på terrassen i år! weeee! Græsplænen ser stadig død ud.. øv..

Ingen kommentarer: