lørdag, april 07, 2007

Jeg har været til påskeklip hos mine forældre her tidligere på ugen! super hygge! Jeg havde helt glemt hvor glad jeg egentligt er for at sidde og nørkle med pap og papir! På hele aftenen nåede jeg kun at lave denne ene ting, men jeg er ret tilfreds med den, så det er okay!
min moder gik helt amok, først med kyllinger...
og senere med får :)
Min søster Sara klippede det her flotte gækkebrev med forelskede får! :)

jeg blev så bidt af det at jeg lånte pap, skabelon og en skalpel med hjem - jeg viser jer snart resultatet! :)

4 kommentarer:

Tina sagde ...

AJ sikke nogen søde påskefigurer :) Hvor har i fundet skabelonerne?? :)

Anonym sagde ...

Åååååårh hvor er det sødt det gækkebrev (indsæt smily med hjerter som øjne)!

Rikke sagde ...

Hvor er det et fint gækkebrev :D

Dit ophæng er også vældig flot. Det pynter så rart med påskeklip :)

Anonym sagde ...

Jeg har skabelon til denne + flere lignende med påskekyllinger m.m.
Kan måske skanne dem ind? :)